شهید فرهاد عسگردون

جانباز شهید فرهاد عسگردون سوم مرداد 1342 در شهرستان بابل چشم به جهان گشود. در سال 1362 عازم خدمت مقدس سربازی شد. وی در سال 63 در مریوان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به درجه جانبازی نایل گشت و پس از گذشت 10 سال مجروحیت بعلت حرکت ترکش خمپاره در 28 آبان 1373 به درجه شهادت نایل گشت. شهید دارای سه فرزند یک پسر و دو دختر می باشد.

ادامه مطلب

وصیت نامه شهید:
به نام خداوندگار جهانیان
اینجانب فرهاد فرزند جبار متولد سوم مرداد سال ۱۳۴۲ در سال ۶۲ و ۶۳ دوران مقدس سربازی را با افتخار در کنار همرزمان در مریوان و کردستان سپری نمودم و به افتخار جانبازي نائل شدم.
که در برابر همرزمان شهیدم سر تعظيم فرودآورده و انشالله به فضل الهی افتخار شهادت نصیب بنده حقیر نیز شود.
بار خدایا! هدایتم کن خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده از تو یاری می طلبم و از تو میخواهم که گامهای مرا هر چه بیشتر به شهادت را نزدیک گردانی و در راه دین مقدس اسلام استوار بگردانی.
خدایا! تو را شکر می کنم که در این خط قرارم داده ای.
همسرم فرزندانم را به تو میسپارم، میدانم که سخت است به تنهایی ولی من همیشه همراهتان هستم این را فراموش نکنید. همیشه نماز را بجا بیاورید و توکل به خدا را هیچ وقت فراموش نکنید.
فرزندان  هیچ موقع نگذارید بار مشکلات پشتتان را خم کند، همیشه مشکلات را آسان‌کنید و آنها را حل نمایید، این شمایید که باید بعد از من بتوانید در جامعه مفید باشید.
 دلبندانم خدا را فراموش نکنید و درس‌هایتان را بخوانید و با مادرتان همراه و همیار باشید.
و در پایان پدر و مادر عزیزم برایم گریه نکنید هر وقت دلتنگم شدید من را در چهره فرزندانم ببینید و آنها را تنها نگذارید.

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین3
بازدیدکنندگان امروز 572
بازدیدکنندگان دیروز 212
کل بازدید ها 754504